Friday, March 4, 2011

Si Jejaka Nano

assalamualaikum d ucapkan.moga para2 readers y sudi membace nukilan saya y xbrape.:)..really appreciate it.Kali nih nk bergosip tentang si jejaka rambut afro.Spe xknl artis y meningkat naek skrg lg2 bru je d nobatkn tempat ke-3 n vokal terbaik di AJL..Hafiz Af.Mmg da ngetop ank muda nih and bertambah2 fan dye.Lgu2 dye kenela ngn jiwa kite para remaja nih.Ibu2 n Bapak2 pOn boleh santai je dgr jk berjiwa balada cam aku nih.Aku mmg anti rockers sbb lgu diOwg bingit.Seyes mmg xske dgr.Kali ni hafiz muncul dgn lgu terbarunye iaitu AWAN NANO.Name tajuk len mcm n len dr y len.First time dgr mmg gua daa fall in love ngn melodi.Aku bknla penggiat seni y pndai nk mengomen lgu2 org nih.Lau tgok video klip dye mmg terbaek.Aku rse insaf n berdosa je jke aku de wt salah kt org.Mmg nostalgia pny video n penuh pengajaran.Tabik la penulis lirik n penyanyi 2 sndri.<3 it so damm much.MMmuaaah from me yeah!


~kowg layan la kt u-tube ea~

*Ahhhaha.Nih sbhgian pengomen d u-tube.Aq paste sbb diowg la juri terbaek prnah aq ketemu*


  • sedih oo tgk video nih..
  • Comment removed
  • apesal bapak dia macam herman tino arr?..ke memang herman tino? @@?
  • LIke pasal bapak die.
  • yg DISLIKE tu giler ke ape?
  • sedih sgt tgk video klip ni, rase bersalah sgt kerana byk mnyakitkan hati diorang dulu...
  • @deathhaziq1 salah ke???
  • @deathhaziq1 ko ckp kat siapa??
    XxSpKixX ...ko kepala x betul..apa yang ko tulis kat sini buat malu bangsa..je perkataan x bertamadun... cus2...pergi ko...dari sini...
  • @XxSpKixX ko ni apahal..merepek ...kepala x betul...kalau nak tulis macam2 jangan kat sini...buat malu je...jangan masuk lagi...perkataan x bertamadun...

0 comments:

Post a Comment

Kirby
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
glitter-graphics.com